4.3.12

DAGEN SOM VARIT

Idag jobbade jag med chefen, gick rätt bra. Jag gjorde inte bort mig desto mer än att jag råkade stå på hennes fot i misstag. Som tur hade jag arbetsskjortan rätt väg idag, jämfört med igår när jag hade den fel väg halva dagen.

Så har jag googlat massa smarriga recept, mina tjejer kommer till Vasa och firar mej när jag fyller år. JIPPIII!!! Och jag som är inne i en JAG-TROR-JAG-ÄR-BRA-PÅ-ATT-BAKA-BARA-FÖR-ATT-JAG-HAR-LYCKAST-DE-SENASTE-GÅNGERNA period så tror jag att jag klarar vad som helst typ :)

På tal om perioder så börjar en ny period i morgon vilket betyder att vi inte längre är lediga måndagar och fredagar. Vilket också betyder att vi inte längre har skola på kvällarna tisdag,onsdag och torsdag. Nu kör vi rutiner här, 8-14 eller 15 varje dag.

GODNATT GOTT FOLK. VISSA SKA JU UPP MED TUPPEN I MORGON.

Inga kommentarer: