19.1.12

JERSEY SHORE

Efter alla om och men, funderingar och tjatande så har jag nu gett Jersey shore en chans. Eftersom kompisarna är helt galen i serien och de e typ hetaste samtalsämnet just nu i skolan så har jag väl inget annat val. Har kollat ett ½ avsnitt och var tvungen att ta en paus, men förr eller senare är jag väl helt besatt. Det märks väl när jag slutar blogga ;)



Annars så har jag hängt i skolan från typ 10-19. Och direkt efter stack jag till gymmet, därför har det varit lite tyst här på bloggen.

Weeelll, om jag sku fortsätt koll Jersey shore

5 kommentarer:

pessicat sa...

du kommer sååååå bli beroende av JS ;)bästa showen eveeeeer!

Pamela sa...

haha okeeej, har kolla 2 avsnitt nu å no blir de bara bättre å bättre så ja e väl snart beroende:D

Anonym sa...

Jersey Shore e som typ bäst! Haha. Va kul att du har börja si på e :)

/Sofia B

Anonym sa...

Gillar ni den dyngan? Nu fattar man varför nittior är som dom är. fan vakna

Pamela sa...

Tror int att jersey shore har nånting att göra med hur nittior e? kanske du kan föklara huradana nittior e isf?