17.1.12

HELP ME

The planer of the kväll, LÄSA TYSKA. Sku va som så mycket lättare att läsa från svenska-tyska. Jag blir som helt kokko i huvudet. Ingen tvekan om att jag är den trögaste i tyska klassen.

Och nästa vecka på tisdag ska jag hålla ett minst tio-minuter föredrag åt klassen (på svenska tack å lov) men på högsvenska!!! Ni vill inte hör min högsvenska, jag lovar.
Men det är inte största problemet. VAD SKA JAG HA FÖREDRAG OM?!?!?! Man får ha om typ vad som helst. GE MIG TIPS,PLEASE. Jag e som helt hjärndöd just nu :(

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gör ett föredrag om bloggning. Varför, när och hur de har blivit så stort, varför du själv börja och så vidare. He ju ett ämne som e aktuellt åtm :)

Eller så har du ett föredrag om hur man ska sköta håret, bra hårprodukter eller nått om träning. Lycka till :)

Pamela sa...

tack fredrika för alla tipsen :) mycket bra ideer faktiskt :) å de bara tjejer som jag ska håll föredrag åt så allt de där sku ju pass bra :) Å tack, ja kan no behöv lite lycka till, blir allti så nervös då ja ska ha föredrag men no går he säkert bra!