4.1.12

Hur jag tränar

Fick en fråga om hur jag tränar :)


Jag tränar ungefär 4 gånger i veckan ibland mer och ibland mindre, beror lite på hur bizi woman jag är :)

De här senaste veckorna har jag ägnat mig mest åt att vara i gymmet och tränat enligt ett träningsschema som byter efter var femte vecka ungefär. Träningsschemat består av två delar, nedre kropp och övre kropp som jag kör varannan dag.

Ett träningspass börjar oftast med att jag värmer upp i 10 minuter(ibland längre) på crosstrainer/springmatta, sen kör jag styrketräning i ungefär 30 minuter och avslutar med slutjumppa som är riktigt hård träning :)



Nu mot våren har jag bestämt att träna lite mer kondition också, ex, jogging bara vädret tillåter och olika pass, t.ex step.

Jätte roligt att få frågor, så om det är något annat ni undrar så är det fritt fram att fråga :)

Inga kommentarer: