4.6.11

Underbara dag

Hej och hå. Idag är det alla studenters dag, hela dagen är en fest och alla är glada. Hoppas vädret håller i sig.

Steg upp tidigt i morse och gjorde Emmas hår (min svägerska) som får studenten idag. Stort grattis! Nu äter jag en stor köttbit och ikväll ska jag frossa med kolhydrater och socker på studentkalaset. Den här dagen kommer att bli awesome.

Mot kvällen blir det bus med kompisarna och jag kommer att satsa på att bli full ikväll. Och idag gör det inget om man är redlöst berusad för det är alla andra också. Hästöskata låter väldigt lockande ikväll :)

Här är några bilder från dagen hittills.

 Vackra studenten




Stilige pojkvän

Och jag. som leker cool




Nu ska jag snygga upp mig själv också. Längesen jag har varit på nån fest så jag har inte städat upp mig "ordentligt" på en bra stund.


HAAAAVE A NIIICE DAAAAAY. 
Det kommer jag att ha. 

PÖSS Å KRAAAM

Inga kommentarer: