15.6.11

Lunchar

Hemma på lunch, jobbar vid frissan idag så då får vi ha en timmes lunch. Skönt att åka hem mitt i dagen och ta det lite lugnt. Eller om man ska på ärenden på stan så hinner man ju bra med det också. Men jag har fortfarande inget smaksinne så det suger :/ Min mage går väl sönder av att jag kryddar maten tio gånger mer än vanligt.

Jag blir lika förvånad över hur långt mitt hår har blivit varje gång jag fönar det efter duschen. Verkar som att det växer rätt bra nu. Och nej jag duschar inte bara en gång i månaden. Men jag borde verkligen klippa topparna.



Hittade en hel del kortfilmer på datorn när jag sorterade bilder. Så ikväll ska jag försöka göra nått roligt av filmerna i Movie maker. Skitkul! :) Så kanske den dyker upp hit, eller så inte :)

Nu ska jag dricka kaffe och sen tillbaka till jobbet igen :) Tycker det är bara roligt att jobba idag eftersom det är så dåligt väder, dessutom tycker jag ju om att frisera så !

Bye


Inga kommentarer: