10.6.11

ÖL

Har ikväll suttit på pub terassen med polarna och avnjutit en mycket god och framför allt kall öl. Det är sällan en öl smakar riktigt gott, men idag skulle jag mer än gärna druckit flera. Tyvärr har jag ett jobb att sköta tidigt i morgon så jag får nog vänta tills i morgon.

Känner mig lite yr i bollen och är rätt så trött, antagligen för att det är så varmt. Värmen skulle gärna få stanna kvar nästa vecka också eftersom jag har tre dagar ledigt. Jag blir så arg om det regnar på mina lediga dagar, det kallar jag höjden på orättvisa. Om det är så drar jag till Spanien och bor i mammas och Teuvos nyinköpta hus/lägenhet. Så nu vet ni var jag kommer att befinna mig i vinter.

Hur som helst så blir det nog läggdags för mig. Så jag orkar med förlovningskalas och en massa annat roligt i morgon.

Godnatt

Inga kommentarer: