22.12.09



Nu ede bara 2 dagar kvar till julafton, de känns int alls så. Och just åt jag upp sista choklaabitarna i julkalendern. Tänk att jag int kuna håll mej 2 dagar till :)
Julen känns lite jobbig, det är så stressigt. Själv har jag inte tagit någon stress över dehär med jul men att se andra stressade och att affärer är full med människor det gör mej lite smått irriterad :P men de ska bli gott med Julmat iaf. Och nästa år ska jag böri köp julklappar redan i Januari !


Ikväll har jag varit vid hårstudion och testat för andra och sista gången brudfrisyren på Hanna. Det blev helt bra och jag hoppas jag lyckas på den stora dagen också ! Som blir på Söndag, oj va de ska bli roligt med bröllop :) 
Sen va jag ti Netti en sväng på en limonad, lär händ att jag far dit ett varv till ikväll för att hämta min andra häälft som dricker några, så han int behöver gå i snöstormen, dessutom kanske man får en gentjänst när man själv vill ut på några nångång :)


Duktiga jag har lagat god Lasange idag och duktiga David har dammasugat.
DAAAVID HAR DAMMSUUGA :D duuuukti kar och jag är en stolt flickvän!


Nu ska jag kryp under täcket.

Inga kommentarer: