22.12.09

Längesen sist ! Jag har fuskat lite med skrivandet :)

Kom just hem efter en trevlig kväll med gott sällskap (David, Nina, Jasse, Made&Mathias, Mia&Dea, Danika&Emil, Julia & Richi). Vi har varit ute och ätit till stadshotellet. Jag åt oxbringa med vitlökspotatis. De va supergott + i kanten för köttet som var jätte mör och smarrig. Såklart satsa vi stort på efterrätt med choklaamuffins & glass ! Efteråt blev de en sväng till netti :)

Annat som hänt de senaste dagarna :

Nästan hela förra veckan var jag i Vasa med David. Och det blev en hel del shopping. Alldeles för mycket och alldeles för mycket åt mej själv också. Inhandlade 4 klänningar, 5 tröjjor, 1 skjorta, 2 bh, tights, 1 topp, 2 par skor, 1 jacka, 1 halsduk, mjukisbyxor x2, smycken, håraccesoarer och smink :) men det lever man väl länge på. Annars har jag märkt att när jag är i Vasa sover jag mycket bättre och mina drömmar är mycket harmoniska. Drömde om 2 nakna män som cyklade på en tandemped på en sommaräng och det spelades ljuvlig klassisk musik :D

Och i heljen var jag på julfest med hårstudion. Vi var på stadshotellet och fick god julmat ! Julmat sku man böv få flera ggr i året tycker jag! men de lär ju nog bli mera sånt de kommande dagarna. Annars så var det en jätte trevlig kväll.

Nu blir det natten för min del så jag orkar jobba i moron. natt natt

Inga kommentarer: