11.12.09

Idol

Erik eller Calle ? 
Jag har lite svårt ti bestäm mej vem jag tycker ska vinn, men nog lutar det mer mot Erik :)
Han är grym !


Annars så har denna dag varit super, efter att ha fått rett upp ett och annat :)
Fick slut redan halv 2 idag, så jag har fått spendera flera timmar med käärleken.
Vi var och hämtade en julgran, denhär gången från Prisma och inte från västerbyskogarna som ifjol :P Men denhär som vi har nu barrar ju mindre . Men nog hade de ju vari mysigare med en riktig gran. Har ju en hel del med julgranspynt från förra vintern då David överasska mej och hadd köpt en stor påse full med pynt :) han e ba fö underbar.


Bilden blev lite suddig.

Så har vi också laga god mat idag eller David har kockat ; tacopaj, sallad och tacochips :)
suupergott. Trevlit ti ha en kar som e bra ti laga mat !
Nu är David tyvärr på jobbet och jag lääängtar tills han kmr hem <3

Själv skall jag skärpa mej och ta lite mer ledigt. Har jobbat alldeles för mycker dehär senaste månaderna och inte märkt hur kärleken lämnat lite på sidan om och hur man dessutom tröttar ut sej själv. Så from nu skall jag fösök vara mer ledig in i veckorna så jag kan vara i Vasa och häls på David! :)<3

Annars så känner jag mej som världens lyckligaste och jag är kär.

Nu fortsätta se idol. SPÄÄÄÄNNAND

Inga kommentarer: