2.11.18

Fredagsmys


Jag har tänkt en stund på att byta bloggportal men det är ju såååå bekvämt att vara här på samma ställe som jag varit i snart tio år. Sen så måste jag väl erkänna att jag blivit lite mindre teknisk med åren. Eller kanske inte mindre teknisk, men jag har inte riktigt utvecklats i den takt som tekniken utvecklats. Det går ju så sjukt snabbt framåt så det är inte lätt att hänga med längre.

Nåväl, just nu sitter jag hemma och myser i soffan med ett glas rött. Väntar på att David ska komma hem från hockey så vi kan öppna chipspåsen och mysa! Jag har försökt övertala honom att vi ska se på skräckfilm men han verkar inte ge sig, han känner mig så bra så han vet hur det slutar. Vi tittar i fem minuter och sen vill jag inte fortsätta titta för att jag tycker att det är för hemskt. heh. Så det lär väl bli nån komedi eller thriller.

Jag köpte annars en ny jacka idag, det var kärlek vid första ögonkastet. Kollade på den i onsdags men valde att inte köpa den då eftersom jag redan köpt en ny i höst men idag hade de 20% rabatt på den så då körde jag till utan att fundera desto mer. Nöjd är jag, den är såååå skööön!


Inga kommentarer: