6.4.17

HELLO


Förra helgen var jag i Vasa och umgicks med restonombrudarna. När vi kom till Vasa på lördag så började vi med att fara och handla brunch till oss. Vi hade en massa gott på bordet!!!


Resten av dagen låg vi i soffan i matkoma och pratade om allt som hänt sedan sist. Först 10-tiden kom vi oss iväg och då blev det pizza vid Dallas pizzeria. Sen for vi till O´malleys där vi var resten av kvällen.


 På lördag åt vi brunch igen och sen gick vi på stan och shoppade lite innan vi alla skulle till våra hemstäder. En riktigt rolig och mysig helg hade vi. Jag är så tacksam över hur fina vänner jag fick när jag studerade till restonom och jag är glad att vi ännu har kontakt och träffas nu som då! 


Denna helg blir lugnare. Jag kommer att jobba i morgonkväll och på lördag ska jag frisera några timmar. Utöver det har jag inga speciella planer!

Inga kommentarer: