29.8.16

Torrevieja

HELLO! Hoppas allt är bra med er och att ni hade en bra villaavslutning. Jag hade en lugn och skön helg så jag känner mig riktigt utvilad. Precis vad jag behövde. De senaste fyra åren har jag varit i Spanien i Torrevieja den här tiden på året men i år kom jag mig tyvärr inte iväg. Det har varit så svårt att planera något långt på förhand då jag inte haft en aning om hur framtiden ser ut. Men nu vet jag. Skönt. Lite trist att det inte blev någon Spanienresa i höst men jag hoppas att jag slipper dit så småningom. Min mamma är faktiskt där nu så jag skickade en shoppinglista åt henne. hehe. Jag brukar ju shoppa som en galning när jag är där. Men faktiskt skall jag till Tammerfors och shoppa på torsdag så det blir ju åtminstone en liten miniresa :))



Här kommer lite bilder från älskade Torrevieja!  



















Inga kommentarer: