13.6.16

Latakorv.

Jag har haft en bra början på veckan. Om jag inte räknar med hur sur jag var i morse. heh. Jag vaknade "lite" på fel sida, om vi sägr som sålejs. Humöret vände dock snabbt när jag kom till jobbet, som tur. Förutom jobb så har jag hunnit med en hel del roligheter idag också.  Sånt får ju en åtminstone på bra humör. Jag har bland annat hämta ett paket jag väntat så länge på, druckit kaffe vid shoppen två gånger, hälsat på en vän och kollat in huset de renoverar, handlat, gått på loppis och varit på kvällspromenad och te med brudarna. Så glad att jag kom mig iväg på en promenad, det var nog längesen sist men jag har haft såå svårt att komma mig iväg. Jag har blivit en riktig latakorv helt enkelt. På tal om korv så sist jag var på en promenad var det så tråkigt så redan efter 200 meter gav jag upp och ringde pappa och fråga om vi sku grill korv istället, vilket vi gjorde. Nå he ju mååndan nu så ny liiiivi böri ju no. Nya tag bara!

Inga kommentarer: