17.6.16

FREDAG

HELLO! Just nu sitter jag och dricker morgonkaffe och kollar på Nyhetsmorgon. Jag ska så småningom till Nykarleby och göra bröllopsfrisyr åt svägerskan för de skall fotograferas redan idag. Hoppas bara att det inte regnar så mycket. Men det blir säkert riktigt vackra och mysiga bilder iallafall :)

Vad annat har jag sysslat med sen sist? Jag har firat pappa som fyllt år, jobbat (mest friserat) både i Vasa och Jeppis. När jag var till Vasa hann jag också umgås med Julia och Jannika. Vi åt på Amarillo, gick i butiker, drack iskaffe vid Fazers med Cissi och gick på loppis. Jag fyndade inget denna gång tyvärr. Igår efter jobbet träffade jag brudarna och Matti vid Gearheads' den. Vi drack kaffe och spela spel och sen for vi till Friends & burgers på mat. En bra vecka hittills. 


Här kommer lite bilder från de senaste dagarna.

Inga kommentarer: