13.8.15

Home sweet home

Tack och hejdå Åbo och Spanien för denna gång. Nu är jag hemma i kära Jakobstad. Eller faktiskt i Larsmo för tillfället, har kvalitetstid med David på villan! Sensommaren är så mysig! :)

Jag har haft en super bra resa i Spanien med Mia och Nina. Vi har verkligen tagit det lungt och vilat ut. Vi har inte haft alarm på en endaste morgon (förutom sista morgonen) och så har vi solat, simmat och slappat alla dagar. De flesta kvällarna har vi myst på takterassen med vattenpipa, vin, musik och choko. Så att jag borde vara utvilad och ha massa med energi :)

Vad gjorde jag i Åbo då månne förutom att äta en jävligt smarrig frulle ;) Jo, jag var med Julia och vi hälsade på en klasskompis, besökte ett gammalt fängelse och for på fängelsefotoutställning och så lunchade vi och åt glass. En riktig rolig miniresa! :)

(Bild 1 är i Spanien,  bild 2 är i Åbo och bild 3 i Larsmo)

Inga kommentarer: