30.7.15

Torsdagsklubben

Tja! Kom rätt så nyligen hem, har haft träff med torsdagsklubben på Marco Polo. Antagligen sista gången torsdagsklubben träffas på en torsdag eftersom vi inte kommer alla att bo i samma stad längre... Nå de får bli lördags eller söndagsklubben i stället :) Jag har förresten kört tre dagars detox så ni kan ju tänker er hur mätt jag är nu efter nästan en hel pizza :D hoho sägr jag ba.  

Har haft hela dagen ledigt så det känns som att jag har hunnit med rätt mycket. Gick på stan med Jannika på dagen och så lunchade vi vid Sweet wasa. De har så smarriga sallader där! Favoriten är laxsalladen. Yummie! Jag är ju lunchkungen så har ni frågor om bra lunchställen i Vasa så kan ni vända er till mig ;) hehe. På eftermiddagen hade jag kvalitetstid med Carro. Satt en stund på terass och sen for vi till mitt och färgade hennes bryn och hade det mysigt på balkongen :) 

Allt har dock varit rosor idag om vi sägr som sålejs... Jag skulle ta ut pengar i automaten och håksar en halv timme senare att jag lämnade kortet i automaten. Kvittot hade jag nog tagit med mig. Så att sånt. Men förhoppningsvis har jag tillbaka kortet i morgon OM maskinen sög in kortet och inte nån lycklig jäkel hann ta de före. Har dock för över alla pengar till ett annat konto så finns nog inget att ta därifrån. Nåja nu ska surfa runt lite och dricka en kopp te innan jag tar natten. Godnatt.

Inga kommentarer: