13.7.15

Måndag

Godmorgon! Ännu en ny vecka! Någon annan än jag som tycker att den här sommaren har gått väldigt snabbt?  Och på samma gång känns det ju som att sommaren knappt har börjat. Glad är jag att jag har en solsemester framför mig om några veckor! :)

För övrigt har jag haft en super bra helg! Har haft roligt med vännerna och så har jag jobbat två skift vid Neste. Kommande helg är jag ledig, härlig känsla! Jag kom med buss till Vasa igår kväll, ska stanna här åtminstone till onsdag. Ska frisera kunder och ha lite kvalitetstid med karln. Borde snart också göra en storrensning i lägenheten också ifall det blir en flytt till hösten. Spännande tider vi lever i! Jag har fortfarande iiiiingen aning om hur hösten ser ut.

Nåja nu ska jag fara iväg på den där morgonpromenaden jag skulle fara på för längesen. Jag fastnade vid datorn. Får bli en förmiddagspromenad istället! :)

 

Inga kommentarer: