5.12.12

NERVÖST





Igår var jag till Ikea och shoppade med Julia. Hittade massa fint så nu ska jag städa och inreda. Hemresan blev ju inte riktigt som vi hade tänkt oss. Vi trodde nämligen att vi skulle klara oss utan gps. Vilket inte gick så väldigt bra. Vi hamnade på en väg låångt inne i en mörk skog, utan hus, utan lampor, utan vägskyltar. INGENTING. Bensinmätaren började närma sig röd, ackun i telefon blev mindre och mindre och vi använde gps som fanns i min telefon så vi var sjuuuuukt nervösa. Men vi körde och körde och efter en ½h-1h var vi ute på E12. Pust.


OCH Ursäkta för dålig uppdatering men använder mig hellre av instagram för att det är så enkelt och för att man inte behöver skriva något. Och kanske för att jag ska testa på det här med privatliv för en gångs skull :) Vi får se hur bloggandet fortsätter.



Inga kommentarer: