27.12.12

Home sweet home

Efter flera dagars jullov i hemstaden är det skönt att vara tillbaka i sitt eget hem med han jag bor med :) Huset var i rätt bra skick, hade glömt att jag hunnit städa någotsånär. Dock klarade sig inte osten över julen.
 



Jag har haft en väldigt bra jul, har firat med alla mina familjer. Och ätit, ätit och ätit. Hur kan det vara möjligt att gå upp 2½ kg på 2-3 dagar :D helt sjukt. Som tur är det ju bara jul en gång i året och det är ju meningen man skall äta och njuta i gott sällskap :) Många fina klappar har vi fått, ska strax efter en tvättmaskin som vi får av våra föräldrar i julklapp.

Hann också träffa mina underbara vänner. Bland annat Made som varit i LA och Jasmine jag inte träffat sen i augusti. Men det kändes precis som igår när vi träffades sist :) v



Har också festat med David och hans syskon, varit i julkyrkan mitt på natten, bakat, skottat snö, sovit lääänge, tittat på Kalle Ankas jul och fixat ett blåmärke stor som en ishockeypuck på mitt lår. 





Ikväll tror jag att jag ska tynga i mig x-antal konfektaskar  för på nyår blir det långtids strejk ;)

Inga kommentarer: