21.10.12

the end

Höstlovet, alltså "självstudieveckan" börjar leda mot sitt slut och jag ser faktiskt framemot att skolan börjar igen. Nörd! oh yes. Jag måste ju se till att studera flitigt och få ett välbetalt jobb jag trivs med. Hur som helst så har det varit skönt att slippa tänka på skolan och skoluppgifter i några dagar. Nu har jag ny energi!!!

Helgen har varit skön, i fredags var jag på skojakt och hittade massa fina skor men köpte inga p.g.a för mycket att välja mellan. Förr skulle jag ha kommit hem med 2-3 skor för att jag inte kunde välja, alltså man blir ju bara klokare med åren. Sen lunchade jag med David & Emil, ni kanske kan gissa var? RONDO såklart! :) På kvällen fick vi en nattgäst vid namn Jeanette. Vi kollade en väldigt rå, rätt sjuk film the cabin in the woods. Se den inte!



Ikväll mutade jag David med mat om han tömde tvättmaskinen och hängde upp ren tvätt. Om det är något jag är extra bra på så är det att göra en lyxmiddag av ett nästan tomt kylskåp. 


Nu ska jag kolla några avsnitt DH, sen sova och i morgon ska jag börja den nya vecka mned positiv energi :)))))






Inga kommentarer: