3.10.12

Höst

Jag kom just hem från Nellis, vi har varit på en kvällspromenad, druckit vaniljte och beställt klänningar från Nelly.com :) Det var riktigt skönt med frisk luft efter att ha suttit framför datorn i många timmar, fick faktiskt gjort 2½ uppgift även om de inte verka som jag hade så mycke motivation i senaste inlägg. Jag gillar faktiskt hösten, man har rutiner igen efter sommaren, man får ha varma sköna kläder, myskvällar med tända ljus och dittan och dattan. Hääärrrligt!

Tog lite bilder ikväll också.

Mina brudar Jannika och Nelli

Sen kom jag hem till en mycket glad David som hade fått sin nya pedal, och jag fick en snabb undervisning om varför det är så viktigt att ha alla dessa pedaler. Och tydligen behöver han ännu fler. Så alltid när David frågar "vafö böv du såde myki kläder eller skor" så kan jag fråg varför han måst ha så många pedaler. Snart måst vi flytta till något ännu större än (77km2) så vi får rum med alla Davids musiktillbehör och en walk in closet åt jag :)


Inga kommentarer: