16.12.11

Fredagsfeelis

I går kväll var jag till O´malleys på 1 med Jannika. Största delen som var där var 50+ karar som var så jäkla fulla. Vissa sovd vid bordet, andra hadd reven fram. Och inte nog med det, vi blev störda hela tiden av gubbar som trodd att vi unga tjejer ville sitta med dem. No thanks! Så där är det alltid runt jultider, gubbfirmor som har julfest!!!


Sen blev de en sväng till Ollis med David och Rassen. Men jag höll mig till endast 3 öl så det gick ju rätt bra :)

På tal om julfest så har vi faktiskt julfest vid Stadshotellet med Hårstudio-gänget på Lördag :) Jag har en halvkilometers utväxt och hinner knappast få något gjort åt det före lördag. Kanske man kan ha tomteluva på :D

Nåja nu ser jag att texten börjar bli allt för lång så jag säger stop här och far iväg till gymmet istället :)

Inga kommentarer: