19.7.11

Smygtitt

NU är tapeterna upp i lägenheten och väggarna målade. Teuvo (Mammas pojkvän) fixade tapeterna och det gick minsann undan, man såg att han gjort det tusen gånger förut. Jag har aldrig förr sett någon vara så snabb att sätta upp tapeter, plus att de blev släta och perfekta.
Själv målade jag väggarna som skulle målas, förstås hade jag mål lite överallt mest på mig själv. Sällan jag trycker röven i nymålad vägg, men det gör inget för byxorna var fulla av mål sen tidigare.

Pausade med Hesburger mat för att jag tyckte att jag förtjänade det, sen förtjänade jag också ett halvt kexpaket och två glassar??(p.s glassarna var så små att de kan räknas som en).


Här kommer en smygtittsbild på dagens projekt. Dålig bildkvalitet!


Nu är jag så sliten efter allt jag gjort idag så jag tror det blir tidigt sovdags för mig, som tur har jag sovmorgon i morgon.

Inga kommentarer: