24.7.11

Jakobsdagar

Jakobsdagar börjar leda mot sitt slut, så snart är det lugnt och tyst i staden igen. Igår festade jag ganska ordentligt, började vid Julias med vin, öl och massa gott. Sen for vi till netti och trängdes, och till skolparken och kollade läget.


När jag skulle hem hade nån snorunge gjort punktering i min cykel så jag gick/cyklade 4km. Det sög verkligen att gå med klackaskor. Under tiden försvann mina nya rosa hörlurar :/ Ringde till taxin och frågade om de kunde köra hem mig och min cykel, men det gick tydligen och då blev jag så förbannad så jag slängde bort min mat jag hade köpt. Snacka om onödigt? :P haha

Har just ätit ett stort glasslass, det är bäst att äta dagen efter enligt mig. Nu ska jag ladda ner en massa gratisspel till telefonen som Martin lärd mig igår. Men jag lovar att aldrig börja spela angry birds!!!


Rest in peace Amy Winehouse.


Inga kommentarer: