23.10.10

Tycker det börjar bli dags att uppdatera efter några dagars bloggpaus. Men jag har ju hem killen nu så vi har varit i västerby långt inne i urskogen, dessutom har jag jobbat och gjort skolarbeten, duktiga mej !


Jag fick världens chock ikväll när det helt plötsligt var flera centimeters snö på marken. Ser verkligen ut som att vi har en jobbig vinter framför oss, minst 4 ordentliga kalla vintermånader :O hur ska man överleva... Inte speciellt lockande att pendla mellan jeppis och Vasa med bilen med tanke på hur många krockar som antagligen sker i vinter. Hoppas vintern går snabbt.


Ska snart börja sova så jag orkar upp tidigt till jobbet, längtar till söndag då jag har möjlighet att sova länge :)
Men först blir det en lördagkväll med tjejerna !!! Vi ska ut och äta till Sesam för att fira Mias födelsedag, sen till Friends och höra då Project Coverway spelar och antagligen och skaka baken vid melojden :P


Godnatt på er

Inga kommentarer: