12.10.10

Nu är tent 1/3 färdig denhär veckan, tyckte alkohollags-tenten gick bra så hopperligen har jag fått godtjänt. Men vi vet ju dedär med "tyckte det gick helt bra"...
Anyway är hemma nu och är ledig fram till 11:30, lurade David att klockan är halv 3 att han sovit bort hela dagen, han trodde nästan på mig även om jag ALLTID lurar honom med samma sak när jag slipper hem lite tidigare :) 

David sa igår "i mitt rum" när jag frågade honom om var en grej fanns som jag sökte, så vi har tydligen egna rum nu, dessutom har han sovit på soffan 2 nätter för att han somnat framför tv:n. Man börjar ju undra om vi är sambo eller rumskompisar ? :P hehe. De bra me stor lägenhet med David brukar ha svårt att hitta mig, de tycker jag är kul :)

Det här är en rörig dag ska jag säga er, jag har alldeles för mycket viktiga saker som måste göras och jag skulle helst göra alla oviktiga roliga saker. Men idag ska jag ta mig i kragen och fixa det viktigaste först. LOVAR.

Nu ska jag kolla kontot (om jag hittar bankortskoderna) fan om jag har bort dem igen...
Sen tralla iväg till skolan och låna en  HANDBOK I MATLAGNING... Till tenten i morgon.

HA EN BRA DAG ÖNSKAR PAMMEN

Inga kommentarer: