2.5.10

Väääpppen

Då är vi inne på Maj-månad, finally :) De betyder väl att sommaren börjar närma sej med stormsteg. Kanske inte så trovärdigt med tanke på det usla vädret vi har haft och fortfarande har. Men jag tror att nästa vecka kommer att bjuda på sol värme och massor med sommarfeelis hopperligen :]

Vappen igår då blev firat hos Madeleine & Mathias. Massor med god grillad mat, himmelskt gott hemlagad päärosallad, smarriga tunnbrödsrullar, grillspett, smaskiga pajer, kött&korv och ostkakor som smakade sommar. Jag kunde inte beskriva maten bättre :) och nu blev jag hungrig i magen ...
Riktigt kul kväll med alla trevliga människor, feelisen kunde ha varit bättre om vi hade haft lite sol och fått njuta på utsidan. Men vi hoppas på en varmare vappen next year !


Ikväll har jag varit vid Friends och njutit av då Project coverway har spelat, glömde ju förstås kameran när jag hade tänkt filma dem men vi får ta de på nytt ! For hem direkt efter att di spela för jag led av magont, samma med Nina så får se om vi har magafari snart :/ kanske de känns bättre i moron !

Och sådär annars så tror jag att jag är inne på en såndär taskig period då mycket känns smått bläää. Men från och med i morgon ska jag skita i det och fortfarande leva varje dag som den vore den sista; njuta,leva,drömma,älska :) alla har vi väl såna perioder då de känns mindre bra  och de e ju helt normalt, när det känns så ska man tänka på alla positiva saker och göra roliga saker, och dessutom sköta om sej själv och skämma bort sej själv med lite lyxigheter :) Så nu ska jag ta bort det sista fula nagelacket jag har kvar på naglarna och fixa nytt ! :)


Godnatt på er och hoppas ni haft en trevlig valborg

Inga kommentarer: