15.5.10

Fredag

Och en varm sådan... Har jobbat i köket idag och svettast i 30 graders värme, men tack å lov för ett stort kylskåp som jag kunde svalka mej i dedär stunderna jag trodd jag sku smält. Om jag inte skulle ha haft jobb ikväll skulle jag befinna mej på Ollis nu och avnjuta några kalla öl och lyssna på Project Coverway, men så blev det inte denhär gången ! 
Men i morgon blir det en utekväll i Vasa med tjejerna, då får det gärna vara 30 grader varmt och soligt :)

Har haft lite spa åt mej själv efter jobbet och testat några nya produkter jag har köpt; bodyscrub & bodylotion av Well being SPA. De är verkligen super, huden känns jätte mjuk och len och dessutom doftar man så himla gott efteråt. Har också haft hår-inpackning och lackat naglarna så nu är jag nöjd !

Nu ska jag sova så jag orkar upp och jobba i moron och sen festa med brudarna ! :)

Inga kommentarer: