16.4.10

Hej torsdag

Godkväll på er eller godnatt ! 

För min del är det väl godkväll som gäller, ledig dag i morgon och David är hemma redan idag så vi ska väl kolla lite filmer ennu. Har påbörjat 2 redan men David gilla varkendera så nu fastna han i nå program på tv iställe så jag passa på att blogga lite :]
Morgonen började stressigt, alarmet väckt mej inte i morse heller så de blev lite bråttom. Men jag hann precis till 8 när jag började ! Såg bara ut att int ha sovi på en bra stund :b
Efter jobbet fick jag äntligen ta den efterlängtande duschen, halleluja. Och sen laga mej färdig för lite "Mia-time" först till subway på middag och sen till Holländers efter efterrätt som bestod av en slickepinn och vidare till netti på en kaffekopp och en massa photoplay :)

Nu på kvällskvisten har jag chillat med D, ätit gott & haft det bra.


De ju marknad i heljen, kanske man sku bord ta ett varv där i moron då. Ifall man sku fynda nå häftigheter.

1 kommentar:

Mia sa...

SNYGG BILD VÄNNÄN :D