17.4.10

Alltså varför bloggar jag egentligen, har ju aldrig riktigt något intressant att komma med ! Skriver ju mestadels om min vardag och där händer det ju int så myki ovanligt, måst böri göra nå ovanligare helt enkelt :P

Händ faktiskt något lite mer ovanligt idag, var på kaffe vid puben där det bjöds på godis och när jag skulle säga "jag har godis mellan tänderna" blev det till "Jag har godis mellan benen" haha. Vet int rikigt hur jag lyckades.
Jaa-a och under natten tränade jag lite kung-fu i sömnen också. Men David hann lägga sin arm emot så han fick int nå hårt slag i sej, tur att han va vaken. Själv vaknade jag just när jag slog till och funderade vad fasiken jag håller på med :D Antagligen drömde jag något.

Trodde också att jag hade slarvat bort Davids plussakort idag under tiden jag var vid edsevö neste med Danika, Så när vi var på väg därifrån blev jag helt hysterisk när jag upptäckte kortet var borta så vi körd snabbt tillbaka men ingen hade där hittat kortet. Men det visade sej att korten var i börsen på sin plats :)

Så med andra ord har väl dagen int vari riktigt normal.
Ska strax börja sova så jag orkar upp och jobba i moron.
Efter jobbet skall jag färga Danikas hår och på kvällen blir det tjejkväll hos Mellis.
Vad skall jag ha på mej i moron ??? Jag vill ha något nytt.
Duktiga jag har inte alls shoppat denhär månaden, jag är så stolt över mej själv :)


Inga kommentarer: