8.3.18

DAGENS FRÅGOR OCH THROWBACK THURSDAY


frulle: turkisk yoghurt med banan, äpple, granola och kanel

humör: glad och taggad

jobb: halva dagen med på textilslöjd i högstadiet och på eftermiddagen pysselklubb med lågstadieflickor. En kreativ dag!
 
klädsel: svarta jeans, svart t-paita och svart tröja. Jisses så svart och tråkig jag har varit idag. Men jag hade faktiskt randiga stickasockor i alla regnbågens färger typ.

lunch: kycklingsallad och riskakor

bästa: smed trevliga planer till helgen och just var jag på en kvällskaffe med Nina till Kaffia

sämsta: kan det faktiskt vara så att jag inte kommer på något på denna fråga. Ok, nu kom jag på nått men det orkar jag inte ta upp här. Ett litet missförstånd. Jaa, och min dator är så förbaskat trög.

middag: kantarellsoppa och knäckebröd med ost

träning: fem kilometer skidåkning

köp: mjölk, skinka, gröt, kantarellsoppa och batong

vill ha: en ansiktsbehandling. Det skulle jag verkligen behöva.



8 mars 2017

Hade jag pyjamas på mig fram tills att jag skulle iväg på kvällsskift. Misstänker att jag inte gjorde så mycket vettigt den dagen förutom jobb då.


8 mars 2016

Hörd på live musik vid Gearheads' den


8 mars 2015

Låg jag hemma i Vasa och var sjuk. Grät floder och känd mig så stressad då jag låg efter med allt.


8 mars 2014

Låg jag på takterassen i Spanien 


8 mars 2013

Skrev tent, lunchade med Julia och hade åldeskris!


8 mars 2012

Var på bodystep, åt pannkaka och David överraskade mig med blommor. Godisstrejkade tydligen också.


8 mars 2011

"Slut på blogglovet efter att ha få lite skällor av min käääära klasskompis Paulina :) I fortsättningen kommer jag att vara en riktigt bloggtönt.
 
Sitter för tillfället strax utanför klassrummet medans de andra flitiga barnen sitter inne i klassrummet och lyssnar på läraren. Själv tog jag lite extra ledigt för att göra ett skolarbete om vietnamesisk mat på engelska. Jejj
Och då blev jag hungrig.

Nu ska jag traska iväg hem och dra på mig träningskläder, LL väntar och idag ska jag träna mig medvetslös.

Kvällen lutar mot lite bus vid O´malleys och Ollis :)

P.S jag tror att David lova mig en arnoldsbulle för att de e kvinnodagen."



8 mars 2010 

Jag hade ångest över framtiden, städade sovrummet och steg på en glasbit. En lite sämre dag alltså


 

Inga kommentarer: