18.1.17

Onsdag

Jag har friserat ganska lite sedan jag började arbeta heltid. Jag har haft så fullt upp med nya jobbet så jag har inte haft någon energi att jobba så mycket på sidan om. Lite tråkigt att säga nej åt de som frågat om jag kan frisera dem, men i bland är man helt enkelt bara tvungen att säga nej så att det inte blir för mycket. Jag vill nämligen inte riskera att bli trött och stressad nu när jag äntligen hittat drömjobbet.

Hittills har jag friserat ungefär varannan lördag. Nu har jag dock funderat att frisera varannan onsdag också de veckor jag inte friserar på lördag. Jag saknar nämligen att frisera och nu när jag gör det så sällan så känns det extra roligt. Dessutom känner jag mig så mycket piggare nu. Antagligen för att jag blivit van med rutinerna och börjar känna mig som "hemma" på nya jobbet. Jag brukar alltid vara lite trött på nytt jobb då det är så mycket nytt att ta in. Hur som helst här kommer några bilder på mina senaste färgningar.


Inga kommentarer: