9.5.16

SOM NY

Jag känner mig som en ny människa idag efter sovmorgon, gröt, solig promenad och en Olaplex behandling som jag har i håret just nu. Idag är jag nästan helt ledig. Hela veckan är rätt lugn faktiskt, ser rätt så glest ut i kalendern min om det inte dyker upp nåt. I morgon ska jag dock till Vasa och jobba hela dagen, onsdag är tom, torsdag jobb från morgon till kväll och fredag, lördag, söndag LEDIG. Nå kanske bra med en lugn vecka, blev ju just femton jobbdagar i sträck varav tre var dubbelskift. Så lite ledigt skadar inte. Som tur skrev min vän Mia en lista på "saker jag kan göra om jag har tråkigt" i lördags när jag var dit på te. Så att får jag tråkigt är det bara att börja bocka av på listan. Kanske det blir lite mer blogginlägg denna vecka nu när det är så lugnt.

Inga kommentarer: