27.6.14

Sommarvasa

Jag är glad att jag får spendera lite tid i Vasa också under sommarmånaderna. Det känns som att jag börjar tycka mer om staden varje år som går. Kanske det beror på att jag börjar känna mig mer som hemma ju längre jag bor här. Igår kväll myste jag med mina fina vänner i solnedgången vid vattnet, tills vi började frysa så mycket så vi fick fara på te och vin till mitt i stället.

Inatt har jag sovit dåligt. Jag har gjort det hela veckan. Inte alls roligt. Vaknar ofta runt 4 och är riktigt pigg så kan det ta timmar innan jag somnar igen. I natt känns det som att jag inte sovit något alls. Men onödigt att somna om nu för då är jag ännu tröttare när klockan ringer. Kanske jag sover bättre inatt när jag fått så lite sömn nu. Ska koka starkt kaffe så kommer jag nog i gång idag också :)

Inga kommentarer: