19.5.14

Måndag

Fick snabbt klä av mig lite när jag kom utanför dörren i morse. Jag hade på mig en stickad tröjja, läderjackan och en halsduk. Det var lite varmare än jag trodde. Hehe. Men så härligt att sommaren äntligen är här. Hoppas att vädret håller i sig! Just var jag på en långpromenad med Julia. Skönt att ha t-paita och inte frysa. Vi gick längs med stranden och vasa är så fint på sommaren. Sen stannade vi på en smoothie vid hesburger. Hann nästan hem innan det började ösa ner ordentligt. Nu försöker jag göra en skoluppgift. Hann skriva tre rader så fick jag lejdon och tog paus. Sommarlovet kommer riktigt lagom.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hördu, jag måste fråga eftersom du är frisör :D hur långt ska det egna håret vaa innan man kan sätta i clip-ons? Klippte mig väldigt kort för ca. 5 månader sedan och ångrar det sååå mycket nu till sommaren :D

Pamela sa...

Hej :) oj lite svårt att svara på den frågan, de beror så på hurudan klippning man har och nu vet jag ju inte alls hur ditt hår ser ut, men jag har nog använt mig av clip-on när mitt hår knappt har varit till axlarna men då hade jag det alltid lockigt så det inte skulle synas var mitt egna hår slutade. Är ditt hår riktigt kort upptill är ju risken att hårförlängningen syns i hårbottnen om du inte har tillräckligt med hår ovan på som döljer spännen, om du förstår hur jag menar. Men med tillräcklig längd upptill och genom att ha håret lockigt kan man få det att se riktigt bra ut. Så ser det ju naturligare ut om man väljer en längd som inte är allt för långt jämfört med din egna längd. Hoppas mina svar hjälpte lite :)