14.12.13

Vår vän spöket är tillbaka igen


För två veckor sedan när jag sov här vid mammas vaknade jag av att två skåpdörrar flög upp med fart och stängdes igen. Jag tänkte att jag säkert drömde eller inbillade mig så jag somnade om. Jag hade helt glömt bort att berätta det åt mamma och gjorde det först idag. Tydligen hade mamma varit med om något liknande i samma rum. Hon låg och sov när hon vaknade av fotsteg utanför dörren. Fotstegen närmade sig och hon kunde känna att någon böjde sig över henne och försökte ta hennes kudde, men ingen var där.

Det är inte första gången det har skett konstiga saker här i huset... Verkar som att spöket vi hade när vi bodde i ett höghus på västermalm har hittat oss igen, men denna gång är jag inte rädd :) Känns mest spännande. Får se vad som händer inatt :D


Okej lite rädd är jag nog!!!



Har ni varit med om något liknande hemma hos er? Skulle vara intressant att höra!

Inga kommentarer: