4.11.13

Måndag

Denna vecka har jag en massa roligt och spännande på schemat. Min morgon började dock inte så bra för min deodorant är som bortblåst. Så idag kör jag endera karadeo eller naturell? ;) haha. Jaa så ser ju mitt hår ut som ett kråkbo så jag kör med mössa idag.

Fick tips av min vän Nina som är riktig grötguru att man ska blanda i en äggvita i gröten. Så det gjorde jag, konsistensen blev mjukare och lite fluffigare? Va de så de sku bli Nina? Hur som helst det är ju ett superbra sätt att få en proteinrikare gröt. Lag även en kvargklick blandat med kanel på gröten. nam.

3 kommentarer:

Mitt andra hem sa...

Men vad tidigt vi är uppe idag. Gomorron :)

Ida sa...

Själv skippar ja vitan å blandar bara i äggulan efter att gröten e färdi, smakar int nå ägg å blir ''krämigare'' å godare :)

Pamela sa...

Tack Ida för tipset, ska testa det också :)