8.8.13

Mörkhårig

Äntligen börjar håret reda upp sig. Jag färgade med en varm mörkbrun toning för att få bort det grå/grön/bruna. Slingorna ville jag inte färga för att de var så vita och slitna, så istället lade jag color mask honey för att få en lite varmare nyans, och som samtidigt är mycket vårdande. Bättre än innan blev det i alla fall.

Nu blir det att vårda håret och försöka vänja sig vid att vara mörk. Har ju varit mörk tidigare så det ska nog inte blir några problem. Ska använda färggranna kläder för att pigga upp mig lite så att jag inte känner mig så mörk.





3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker du har fått e riktigt bra nu! :) fin färg!

Emmi sa...

ja kona int kommenterpå instagram namejr :o men fy va hemskt tå e blejv såde mi frissan! :( men som sagt e vart ju entå superfint i slutändan! ;)

Pamela sa...

tack tjejjer :) känns nog bättre nu då ja ha blivi lite van med färgen. men jo synd att de ska gå sådär då jag för en gång skull själv besöker frissan. jag och min otur :P