19.2.12

SÖNDAG

Heljen börjar leda mot sitt slut. Jag har haft en jätterolig helg, typ andra helgen på minst ½ år som både jag och David båda har varit lediga. Vi har varit i lag i över 3 år men jag tror inte våra gemensamma lediga helger kan räknas på två händer. Men nu blir de mera veckoslut tillsammans eftersom vi båda har jobb i Vasa :) KUUUUWL. KÄNNS FANTASTISKT!!!



Igår blev det en lugn kväll, krabbis mat och filmmarathon med shakket :) Va e nu bäter än he!

Idag har jag jobbat, första gången jag hade mitt riktiga skift. Tungt att vara ny när man måste fråga saker hela tiden, man känner sig så jobbig. Men så är det ju för de flesta när man e ny. Och viktigt att komma ihåg är ju att man lär sig av sina misstag :) Och chefen sa att de finns inga dumma frågor :)

Nu blir det söndagsmys!

4 kommentarer:

emps sa...

Vann ha do fååt arbejt? :)

Pamela sa...

ja ha fått arbejt på neste som e riktigt nära var vi bor :) så ja e no inom sama branch än ;)

emps sa...

ahaa, jåå ja tråor ja vejt vikket do menar :) å va kul! ;)

Pamela sa...

Jo he no skönt ti int böv pendel namejr :)