18.11.11

VÄLKOMMEN HELG

NYDUSCHAD OCH REDO FÖR HELGEN. 
Blir nog ingen livlig helg eftersom jag jobbar dubbelt i morgon. Meen idag ska jag hälsa på mommo & moffa och sen träffa tjejjorna! KUL



Har sovit som en stock i natt men inte så konstigt efter all god mat vi åt vid Amarillo igår.

Som förrätt Black & White steak,
och en rödvinflaska till. Supergott!


Och till efterätt, brownie med glass och ostkaka som vi delade på! Mums

Sen var vi å kolla till Rocktails, som e en ny bar/nattklubb här i Vasa. De va riktigt fin inredning där! Kanske inte så livligt där på en Torsdag kväll  förstås:)



Nåja nu ska jag fixa mig klart så vi kan böri vår roadtrip till JAKOBSTAD

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är Cheesecaken värd att testa? Brownien vet jag att är god, och speciellt Amarillo Icecream ;)

Pamela sa...

cheesecaken e jätte god, men jag tycker om det mesta. Men den är nog värd att testa!