27.3.10


Gårdagen va en rikti höjdare :)

Morgonen började med 100% feeelis, va efter Nina till fossbyi å sen körd vi till vasa.
Blev ju såklart lite shopping, kanske lite mer än jag tenkt men de fanns så myki fint !

Senare på kvällen åt vi pizza vi Davids å grunda lite före vi sku iväg till Sky, där project Coverway spela ! 
Och när vi sku fara iväg hitta int vi min andra sko. 5 personer sökt och de tog no jäkla läng före den kom fram, men den låg under soffan. Typiskt !
Toppenfeelis vi Sky och måttligt med folk så man rymdes bra på dansgolvet.

Händ ju föståss ett litet missöde under kvällen också.
Hela balkongen va full me rök, nå fimpar hadd börja brinn.
Hela lägenheten lukta rök.
Tur att de int gick nå värr å vi fick släckt den lilla brasan !

Och denhär dan e rikti bra å. Int de minsta tecken på att jag ha vari ut igår. 
har int alls nå krabbis :)
Sitter vid Davids nu med Nina Danika Emil och franki, äter pizza igen och har simpsonmaraton . Helt perfekt.
Så lämnar jag en natt till i Vasa, men ikväll vet jag int rikti va som händer ! Blir väl ganska lungt antar jag !

Inga kommentarer: